نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خرید براردی به فصل بعد موکول شد

خرید براردی به فصل بعد موکول شد

هر روز خبری جدید در رابطه با دومنیکو براردی وینگر باشگاه ساسولو شنیده می شود و این بازیکن به باشگاه های یوونتوس، اینتر و تیم های انگلیسی لینک شده اما تناقض بسیار زیادی در صحبت های مدیر برنامه های این بازیکن و رئیس باشگاه شنیده می شود.

 

روز گذشته مدیر برنامه های این بازیکن مدعی شد که یوونتوسی ها تصمیم گیرنده نیستند و باشگاه ساسولو تیم بعدی وی را مشخص خواهد کرد.

 

این سخنان واکنش های زیادی را به همراه داشت و تا حدودی خشم هواداران یوونتوس را هم برانگیخت و سر و صدای زیادی به پا کرد.

 

اما امروز مدیر باشگاه ساسولو با FCInterNews به گونه ای دیگر حرف زد و گفت:

 

در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد براردی شنیده ام که هیچ کدام از آنها واقعی نیست و حقیقت چیز دیگری است.

 

وی به پیشنهاد باشگاه اینتر پرداخت و گفت:

 

اینتر؟ کدام پیشنهاد! این تیم هیچ پیشنهادی به ما نداده و مذاکره ای در رابطه با فروش براردی نداشته ایم و تمامی این صحبت ها شایعه است.نمی دانم چرا مردم خلاف واقع صحبت می کنند.

 

او ادامه داد:

 

ما و باشگاه یوونتوس توافقی را انجام داده ایم و بر این اساس، براردی یک فصل دیگر در کنار ما خواهد ماند و بعد از آن به تیم یوونتوس خواهد پیوست. مردم در مورد احتمال شکایت صحبت می کنند و اما امکان ندارد چنین اتفاقی بیفتد.هیچ کار غیرقانونی انجام نگرفته است.صحبت های مدیر برنامه های او در مورد پیشنهاد اینتر؟ آدم های زیادی در فوتبال صحبت می کنند ، مدیربرنامه های بازیکنان هم می توانند اینکار را بکنند ، هیچ پیشنهادی از نراتزوری به ما نرسیده است و چنین چیزی وجود ندارد ، همین.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: